Posts

Showing posts from April 1, 2012

LaUk hari ini Lalalalalala... ~~~

Image
Salam...

Hmm.. apa hari ini nak tulis. Sebenarnya tak tahu nak tulis apa, nak cerita panjang pun malas. Jadi wikend hari itu, nexx buat : daging masak sos tiram, nasi goreng kunyit, telur goreng, ikan masak pindang dan sayur campur.Terbanyak pula dari biasa, terlebih rajin hehehe...

Ok, let the pictures do the talk.







Ok, Da~~`








Frustration melanda

Image
Kenapalah nexx tak diperkenalkan awal-awal mengenai blog. Kan bagus kalau sejak universiti ari tuh dah dibuka mata ini. Bolehlah  nexx selalu mengadap komputer. Bolehlah nexx hari-hari update novel. Bolehlah hari-hari tidur lewat untuk tulis cerita. Takde lah terbengkalai nexx-novel.

Sekarang sedih-sedih pun tak berguna. Kena lah pandai-pandai nak susun jadual. Kenalah curi-curi cari masa.


 Jadual weekdays :

9-6 : Keje... keje.. keje 7-8 : Stuck in jem... arghh!! 8-10 : Rest, mandi manda, makan dan tengok televisyen 10-12 : Writing/ Blogging
Yang last tu yang paling susah nexx nak follow. Kekadang sampai rumah, sangatlah letih, pukul 11 mata dah kuyu semacam. Mulut sampai letih menguap. Camne nak bertahan camtu? Sok paginya dah kena bangun kul 7, kul 8 dah nak gerak. Sejam perjalanan ke opis.

Letih.. letih.. letih...

Apa patut nexx buat? Berhenti update blog? Berhenti tulis cerita??

Hmmm.....


P/S : nexx berharap nak keje yang nexx cuma kene tulis cerita saje.. jadik novelis sahaja.. …