Posts

Showing posts from September 2, 2012

Once In a Blue Moon

Image
Read this in the internet. This yearAugust 2012, there will be a blue moon. A Blue Moon is the name given to the second full moon in a single month, a rare occurance that won't happen again for three years. So that's means if you don't get to see it this year, wait for year 2015 and watch it. All over the internet, people have shared the pictures taken. 






Ayam oh Ayam

Image
Kegemaran adik mok adalah makan ayam goreng. Apa saja asalkan ayam goreng ( dah macam upin ipin pulak) ..


Me'variasi'kan masakan ayam goreng di umah selain ayam goreng Mcd, KFC, terhasil lah ayam goreng halia yang sangat sedap.. Rasanya sangat cam ayam sate... sedapppppppp..

Ayam goreng serai... hmm.. not my taste.. rasanya sedikit pelik, tapi adik mok hentam juga.. (asalkan ayam goreng )

Teringin nak buat ayam goreng berempah, tapi sangat malas nak memerapnya.. next time ya mungkin..

P/S : Oh, sangat boring hari ini, amik AL untuk pegi JPN amik IC yang sudah siap. Kemudian melepak marathon cerita The king 2heart sebanyak 20 episode. Dan kemudian ada memori dan adegan mementingkan diri ( huhuhu.. aku la tu) yang membuatkan aku rasa sangat bersalah dan rasa nak marah diri sendiri sambil menjerit .. " Teruknya aku ni!!!!!!!!!" ok bye.




Mee Kari Sedap

Image
Mee kari sedap, rasanya lain dari mee kari yang biasa kita makan tu.. serious.. rasanya sangat berlemak, cam kari yang buat sendiri tu.. Untuk rasa pedas, bagi aku rasa pedas tu macam takde maybe sebab aku pun memang biasa makan pedas-pedas, sambal belacan.. sume so, kepedasan mee kari Sedap ni bagi aku cam 2/5 ler.. tapi rasa kari lemak berkrim ni 5/5 hehehe.. so apa lagi, mari tryyyyyy...

(^_____^)V