Posts

Showing posts from April 28, 2013

Blue Coral KL Tower

Image
Dua minggu lepas, aku ke Blue Coral kat KL tower. Blue Coral ni buka last year. Ia ala-ala Aquaria, tapi untuk jenis ikan-ikan aquarium dan saiz dalamannya kecil dari Aquaria. ( Mungkin sebab baru lagi). Masuk tak salah aku belas ringgit, tapi hari itu aku pergi dengan menggunakan voucher diskaun beli di Mydeal. ^.^ - aku skrang suka shopping online






Beberapa ikan yang aku sempat snap snap... 





















Ok dah, cukup-cukup, terlalu banyak ikan.. kalu tak puas boleh pergi sendiri ke Blue Coral.
Lepas jalan di Blue Coral haruslah naik KL tower kan? Tapi aku tak naik pun, takde budget hehehe.. tapi aku pergilah berjalan-jalan di taman kecil kat KL tower ni..