Wednesday, February 2, 2011

Saya suke Uee

SAYA SUKA UEE
ye.. rasa cam nak jerit jew sekuat hati..

Ni ler panahan lepas tengOk cite 

Adeh... sepatut nye suke ler kat first herO and heroin kan..
tapi nexx tertangkap cintan laks dengan UEE
ala yang jadi jahat tuh...
then, teruslew Google-google.. 
SerIus, uee ni comel n cantik giler..
terkebil2 bijik mata nih der... 
comel gile ler die.. mate die besar.. rambut die panjang cantik camtu..
aduh... tercairle hati ini.. cewahh...





tetiba ase suswai tak uee jadi watak Amyra??
hmm...
hmm..............
.
.
.
.
Ahaks.. sowi yew cik UEE... 
saya suke kalu awak jadi watak Syu.. :P

alamaks.. terkantOi Syu akan jadi next watak penting hehohoho..
Shhhhhhhhhhhh..........


Corak untuk si badan pear

Hi, lama dah tak update pasal ootd untuk si badan pear. Yerlahkan, lepas dah ada anak sorang ni, badan dah tak berapa pear dah, jadi straig...