Tuesday, April 19, 2011

Bunga Cengkih hindari gula dimasuki semut..



Semut sememangnya makhluk yang suka kat gula. 
Ada gula, ada semut...maksudnya di tempat mana ade rezeki di situ lah ramai owang dok pakat kumpul.. 
tapi ari nih bukannya nak belajar peribahasa yer..
kite nak tau camne nak elakkan gula dimasuki semut..
Petua ni sumaaaaaa owang dah tahu, 
tapi saje jer nak bagi tahu lagi.. pada yang x tahu.. 

Balik umah, gi buka bekas gula tu, letak ler beberapa bunga cengkih (suka ati ler nak brp banyak pun kan, )

lepas tuh.. biar jer.. 

sonang kan? sonang kan...


Dan gula takkan dimasuki semut lagi .. muahahahahahha....

 selamat mencuba...... (^_^)V




Corak untuk si badan pear

Hi, lama dah tak update pasal ootd untuk si badan pear. Yerlahkan, lepas dah ada anak sorang ni, badan dah tak berapa pear dah, jadi straig...