Wednesday, June 22, 2011

Jogging dik, jangan tak jogging

Alkisahnya... untuk menjayakan achievement yang tertera di list sebelah nih, aku pun melakukan satu aktiviti yang sihat dan bernas, siap dianjurkan oleh perdana menteri kite lagi tuh.. iaitu.. bersenam..

Yer tuan-tuan dan puan-puan, sejak awal bulan March ari tuh, aku sdahpun melancarkan gaya hidup sihat setiap ari sabtoo  dan ahad..

Setiap ri weekend nih, tanpa mempedulikan mata yang ngatuk dan kemalasan yang tahap dewa di ujung minggu, aku akan bangun dan bersiap dengan track suit, tshirt puteh , kasut sport, mp3 dan juga sebotOl air mineral fresh punye... amboi kau.. gile bersemangat tak hingat..
cenggini ler semangatnyer haku... 








Ditambah pula dapat 'cuci mata' melihat jejaka-jejakas macho @athlete @ bina badan yang memang menjadikan amalan jogging sebagai rutin harian buatkan akoo lagi berkobar-kobarkan.. ( haha.. miang ler ko nexx) :P

Namun... di sebabkan abang acid yang berleluasa di kwasan kl, tabiat aku ni terhenti sampai sini sajer sebab takut.. kuikui

untuk nota sekalian dah hampir 2 bulan aku bertukar dari jogging keliling taman tasik ke jogging atas katil je gitu..

Jadi sape yang bersalah?? 

bile ler polis nak tangkap acid man nih.. caye nak shopping kat jalan tar,   oppss  jogging nih

P/S : ala.. cakap jer ler ko malas nexx oiii........... ~ :P