Sunday, September 16, 2012

Pesta Bunga di KL

Sape kate nak tengok bunga-bunga yang cantik kene pergi pesta bunga kat putrajaya tu jer? Aku tak pernah berkesempatan nak pergi pun tapi dapat jer tengok bunga-bunga yang cantik sekitaran Key El tercinta ni?Heh~



Winter Zonata

Pink In Melody

Our Pride


White Dream


Corak untuk si badan pear

Hi, lama dah tak update pasal ootd untuk si badan pear. Yerlahkan, lepas dah ada anak sorang ni, badan dah tak berapa pear dah, jadi straig...