Friday, January 10, 2014

Innershine Camu-camu

Lama gak aku tidak minum innershine, sebabnya selalu terover budget setiap bulan. Jadi bile dah tak minum tu takde ler perubahan yang teruk cam produk kecantikan pun, tak yah risau pun, cuma cam kulit ku kembali cam dulu-dulu r,  tak bermaya dah cam selalu.

Selalukan setiap pagi mesti aku membuang dan kulitpun nampak cam berseri-seri dalam gambar, tapi bile stop.. mule le start balik -jarang membuang dan gambar nampak tak cantik. hehe,... tapi don;t worry ni bukan side effect apa pun.. kalau nak continue stop innershine pun takde masalah.. cuma buat masa ni pengalaman aku, innershine ni ler produk minuman kesihatan yang murah dan berkesan bagi aku .

Ahh, rindu balik nak wajah cantik cantik cam dulu.. Aku rasa kan sebabkan aku selalu membuang (toksik/bhn kumuh) dulu buatkan aku lebih cantik dulu (wah pasan pasan hehehe) . Lama gak aku berhenti minum innershine, berbulan gak ler .. So, sekarang aku sambung balik minum innershine. dah tau dah bahana innershine.. tanpanya aku tidak berseri hehehehe....

Skrang kan dah pakai innershine yang ada camu-camu tu..

Cantik packaging die.. ada butterfly so feminine
love it! 

rasanya dah kurang manis dah dari dulu.. - aku lebih sukakan yang dulu kot, sebab aku suke benda manis-manis.  Camne pun buat masa ni aku asyik tengok botol yang 42ml tu jer kat watson, takde ke  yang lain?




Beli kat watson yang 42ml 12 botol tu  kalau takde sale harganya 49.80. Kalau nak jimat cam aku minum selang-selang so boleh tahan 24 hari, gaji seterusnya baru boleh beli lagi satu kotak hehe.. so satu bulan belanja RM50 jer untuk innershine ni.. tapi kalau ada duit lebih minum hari-hari cam aku dulu.. budget 100 lebih jer, tak mahal pun.. memang bdan terasa ringan dan berseri .

Skrang ni aku dah tak mau berhenti minum innershine lagi. Sebab aku tau keberkesannnya pada aku.. dan aku sangat sukekannya! Love you innershine ^^

P/s: nanti bile aku kahwin t, hantaran innershine is the first item in my list ngeee ^^ V

Innershinelah dulu !