Friday, December 29, 2017

Perhiasan Dewan

Perhiasan dewan ketika majlis bersanding aku adalah lengkap serba serbinya,
Tidak mewah, tidak gah, tetapi cukup lengkap, serba cantik dan berseri.
Kira lengkaplah seperti setiap pengantin mahukan. 
Ada....




Kek. Oh my, sedap sangat kek ni.
Aku tak sempat makan, tapi family makan semuanya puji sedap sangat,

Hiasan pelamin.
Yang ni pilihan aku, alhamdulilah, cantik sangat,
rombongan belah lelaki puji..nampak mahal, tapi sebenarnya budget je ni hehe~
credit to : Sri angsana butik 


Meja makan + pelamin
tema hijau kuning.
mak aku habaq, semangat kedah haha~
* sebenarnya banyak stori disebalik pemilihan warna tema ni... pening aku dok pikir, banyak research buat,
last-last pilih warna ni sebab nak serasikan dengan warna dinding dewan yang coklat.
So camne? ok idak?

Meja makan di letak depan pelamin.
Makanan sangat sedap!! tip top. dari sri angsana katering.

budak kompang- my father booked kan,
dak -dak kompang ni memang geng kompang kat rumah aku. Nak booked kene bitau awal ha..

Pose di depan pelamin, ketika majlis merenjis.
Nampak pengapit aku pakai baju tak sama.. selamat ikut tema bunga..
hehehe~

Bergegar dewan time ni masa dak kompang mempalu kompang.
Meriah, oh my god! 

Hiasan meja makan.

Suasana dewan
Nampak tak kenapa aku pilih hijau kuning? hehehe
Nak bagi blend dengan suasana dewan. 

Walkway..red carpet. 


Hiasan walkway bunga juntai juntai.  


Karaoke memang mak aku nak..
so bile ada, mak aku rasmikan dulu
miahaha ~

Rata-rata memang aku suka menggunakan perkhidmatan Sri Angsana Catering ni. Lengkap semuanya.  Makanan sedap, pelamin, baju, kek, semuanya perfect. Aku tak yah susah susah pikir, tau tau je dah siap semuanya dan diuruskan oleh meraka dengan sempurna..

Alhamdulilah.
Aku memang nak simple simple camni tapi meriah.

Dalam majlis ini yang aku booked asing adalah : Make up, photographer , kompang dan doorgift. Yang lain semuanya aku gunakan perkhidmatan Sri angsana Katering. Senang kan?







No comments:

Post a Comment