Oh Double EYe Bag!!

Yer, saya ade double eye bag.. huhu.. bile senyum double eye bag nampak jer.. kalo version tengah gumuks lagi ler nampak double eye  bag... ecehceche...and plus saya senyum senget kan.. huhu.. rangka mulut tak cantik.. blup2x... 




pas tu sejak keje nih.. lagi ler bawah mata jadi hitam.. orang kata kerna stress sebab tu ler.. lagi teruk kulit muka, campur lagi dok dalam aircon jer 24 jam.. kering kulit mak taw.. auww...




version debab time nih.. huhu.. sebab tu nexx tak suka badan naik.. nanti double eye bag tu.. dah leh jadi karung guni laks..

 Pas tu untuk mengelakkan sudah tidak muda remaja yang kalo boleh nexx nak nampak cam time blaja dulu.. nexx kne pakai ler macam-macam untuk tepek kat muka ni.. yang penting sunscreen... walaupun kulit ala golap takde le putih mane, sunscreen is the must... tepek jer kat muka tu, untuk pastikan kulit kite sentiasa lembap mousterise gitu ler,..


So moh pakai sunscreen yer.. jangan lupe.. kalo nak dapatkan kulit gebu cantik gitu.. ^^ 

Nexx nak beli ----> Biore (Uv Perfect Face Milk SPF 50+/PA+++) cepat ler gaji masuk..



P/S walaupun gumuk, pendek huduh.. . saya bangga dengan diri saya.. sebab saya cute.. hahaks.. entri perasan sendiri~ :P

Comments

Popular posts from this blog

Peplum untuk Bentuk badan Pear

Hantaran Tunang

Udang Masak Sos Tiram a.k.a Sos