Monday, August 1, 2011

Catatan dari forever alone

Rasa sayu mayu jer bile member blaja u satu course dulu kat universiti tidak mentag nama saya untuk buka puasa bersama-sama diorang.. huhuhu.... sampai begitu sekali yer.. walhal saya ler pengomen tegar facebook die, malah saya sentiasa following update diorang sume kat facebook.. campur bile diorang kawin ade saya miss diorang nye wedding ..?? takde kan... Saya always be the friends for em..

 Sayuuu nyer ati saya ....................


Itulah orang kata ' kawan boleh dapat seribu... tapi kawan sejati.. susah sekali,...~"

huhu.. xperler.. kalo diorang lupakan saya..xperler kalo diorang plan aktiviti-aktiviti cuti-cuti malaysia tak ajak saya. Takperler kalo diorang tak ingat saya..  saya pun taknak ler lagi terhegeh-hegeh pegi kat diorang... Sebab entah-entah kaloo saya mati pun ade diorang kesahhh?? (T0T)

bagi diorang saya ni nobody maklumler kejepun kerani cabuk jer... dok umah flat.. pakai baju pasar malam... kan..tapi peliknya bile nak kawin, tag saya, call saya suruh datang..kalo saya tak datang ugut putus member ler etc.. adeke patut??? tau ler nak hadiah kan.. t karang bile time saya kawin kompom, nak tengok bulu idung diorang pun takde..


Xperler.. saya redha.. takde diorang pun saya boleh idup... kawan bukan boleh bawak mati.. amal jariah juga yang dikira nanti.. jadi saya taknak ler marah-marah ke... buat tambah dosa jer..

jadi walaupun diorang kompom raya nanti tak mintak maap pun kat saya, saya maapkan diorang yer..walaupun hati saya ni banyak sayuu...

Smoga kalian suma gembira selalu ~

  Kata-kata pujangga dari hati yang sayu dan terluka.
                  
"  Satu itu lebih baik dari seribu rakan.  Iaitu seorang sahabat yang sempurna sifatnya, sempurna hatinya dan sempurna imannya, menjadi temanku hingga hujung hayat..  "                                   

dan doaku.. 
" Moga ramadhan yang berkat tahun ini, memberi keinsafan pada kita semua. Amin.   "                   

No comments:

Post a Comment