Bihun Sup Wallah

Kenapa wallah??

Sebab bile member tengok, diorang kata.. wahhhh.... woooohhhhh.... terus terliur air liur tu untuk ditadah-tadah...



Nampak perfect kan?? yang bestnye tang ayam tuh.. mane nak carik bihun sup yang banyak isi camnie, yang tak kedekut barang camnie..? Rahsia nye cuma satu...

" Masak sendiri"

Haha, dari sambalnye, supnya, fUhhh.. meletupp... aku siap tambah 3x.  Bangganye..... Bangga betul rasa diri ini.. Dulu tyme blaja, tak terpk yang kaloo masak sendiri ini banyak untungnya.. JIMAT, SEDAP, PUAS HATI..  Dulu asyik makan kat luar jer.. makan kat gerai.. 

Skunk nih bile dah rajin masak sendiri ini, bile pegi makan kat warung, muka kerut-kerut.. mulut soksek soksek.. komen " ekeleh, masak camnie.. aku masak lagi sedappp. " 

So lady-lady kat luar sane tuh, baekler blaja masak sendiri.. bukan sebab nak carik n pikat laki or bakal suami, tapi sebab.... BUDGET.. dan senang buat diri sendiri. juga  Nak makan ape jer.. tuiing... terus sume bley buat sendiri, takyah bazir2 duet nak makan kat luar.. baek simpan duet g shoPping hhehehe...


Popular posts from this blog

Hantaran Tunang

Peplum untuk Bentuk badan Pear

Sayur Goreng Telur