Tuesday, February 21, 2012

Sambal Ikan Bilis VS Sambal Kerang

VS



Dua-dua aku buat nih? Tak maen r beli-beli or gambar gOogle sorriiiii skit yer..

tapi yang syahdu nye.. sambal ikan bilis yang selalu eden buat , tak menyelerakan cam sambal kerang yang 1st tyme eden buat... huhuhu....

Memang sambal ikan bilis adalah my biggest failure dalam masak, walaupun ia adalah masakan yang paling senang.. sebab apa?? Sebab aku selalu skip masak benda alah ini dari kecik lagi, asyik mengendeng suh sister aku masak... sebab?? my sister punye sambal ikan bilis adalah yang paling beshh!! paling rangup!! paling sedap!! dan aku memang tak bley challenge huhuhu...tetiba rindu sambal ikan bilis kakak aku nih..

" Kak... bile nak mai masak lagi untuk adik kesayangan? Boring r makan masakan sendiri hehehehe...~ "



No comments:

Post a Comment