Monday, September 3, 2012

Ayam oh Ayam

Kegemaran adik mok adalah makan ayam goreng. Apa saja asalkan ayam goreng ( dah macam upin ipin pulak) ..

Ayam goreng halia

Me'variasi'kan masakan ayam goreng di umah selain ayam goreng Mcd, KFC, terhasil lah ayam goreng halia yang sangat sedap.. Rasanya sangat cam ayam sate... sedapppppppp..

Ayam goreng Serai
Ayam goreng serai... hmm.. not my taste.. rasanya sedikit pelik, tapi adik mok hentam juga.. (asalkan ayam goreng )

Teringin nak buat ayam goreng berempah, tapi sangat malas nak memerapnya.. next time ya mungkin..

P/S : Oh, sangat boring hari ini, amik AL untuk pegi JPN amik IC yang sudah siap. Kemudian melepak marathon cerita The king 2heart sebanyak 20 episode. Dan kemudian ada memori dan adegan mementingkan diri ( huhuhu.. aku la tu) yang membuatkan aku rasa sangat bersalah dan rasa nak marah diri sendiri sambil menjerit .. " Teruknya aku ni!!!!!!!!!" ok bye.




Corak untuk si badan pear

Hi, lama dah tak update pasal ootd untuk si badan pear. Yerlahkan, lepas dah ada anak sorang ni, badan dah tak berapa pear dah, jadi straig...