Friday, February 14, 2014

Masa itu semakin dekat-tunang

Banyak lagi benda tak buat hahah! baju entah ke mana, langsir entah ke mana, cat entah ke mana,  hantaran pun takde buat apa-apa lagi. Boleh dikatakan persiapan aku 5%  jer baru? Oh tidakkkkk!!!



Serious nervous bile difikirkan yang ia semakin dekat.. bukan aku tak bersemangat, bukan juga tak excited... uii.. excited , nervous campur gembira gile gile! Tapi biasalah aku ni suke sangat buat last-last minute nye keje, ingat-ingat boleh ler.. takut tak boleh jer.. tengok balik kat kalendar kira-kira adalah dalam 5 minggu lagi. Pastu tengok jadual aku agak fit gak every weekend.. hmm... nak kena mula dah ni, dah nak kena take first step ni.. kalu tak! tak gerak ler kan? Uii.. tu yang takut tu... 

So list yang perlu aku buat dan settlekan dalam 5 minggu ini  adalah seperti berikut:

1.Cat bilik
2.Jahit langsir
3.Beli baju tunang+tudung tunang
4.Beli alas kain hantaran+lace
5.Buat sireh junjung
6.Book orang buat masak-masak

Ok, aku takde doorgift, sebab tak ajak pun ramai, cuma sedara mara, kawan rapat. so, takde door gift maafler yer. Ini majlis kecil-kecil sajer.. sangat kecil.. hehehe...xoxo~