Friday, February 25, 2011

Kemelut di hati


Waduh.... penat nyer keje akoo nih.. walaupun hanya buat invoices for client bak kate kakak aku billing exec walaupun sebenarnya dalam contract tulis coordinator (aku pun dah tak tau dah aku keje benda per nyer)

namun.. namun... namun... takpenah nye nak abis ...

Dah siap satooooooooooo... datang lagi 
limaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................

Meja aku ni tak penah nye nak empty , kemas-kemas ker.. letak anak patung ker.. 

Stress with your work!?? Please bang your head here..

berlamboknye kertas-kertas invoices, receipts-receipts entah ape -ape entah.. 



Sesungguhnya.. akoo sudah tidak larat.., walopun bulan ni dapat bOnus n increment.. ( shhhh.....) 

Tapi ase cam nak tukaq keje laks... 

Tapi kaloo tukar keje.. sape nak bayar Wuppi aku tuh... baru jer 3 bulan dapat... takkan nak kene tarik kot.. (uishhh.. simpang malaikat 44) 


Uish.. nerra.!! banzai! Gambate!! Caiyok! Struggle !! yeah!!  

Namun, schedule akoo adelah seperti dia atas~ >  100% jugek!

  (^_^)V

counting time to back...tik..tik..tik.....