Pizza RM 2.00 WOW!

Semua pernah makan pizza kan??
Ni ada satu pizza gile sangat murah
RM 2.00


xcaya kan??
Murah sehh...
Rasanya pun sedap...rasa cam..

Rasa pizza ler
( ^ , ^ )
der..


Treng trengg!!



Memperkenalkan

Pizza Flavoured Snacks Miaow-Miaow







hehehe,
gempak jer kan..kalau ler betul pizza hut tu buat promotion pizza RM2.00
Bangkrap 
hohohoo...

.. kropok ni yang jadi peneman daku time kelaparan pukul 3, kat opis, hari ini..
tempat beli mesti ler di 7-eleven
**cis, aku sangat ler suke membazir di sini.. 
$ ^ $

Okey le, straight stori jer
rasanya takdeler sama cam pizza yang beli kat pizza hut tu
tapi ade ler iras-iras, sipi-sipi skit
hokeyy..
tapi bile makan banyak-banyak
sakit pula tekak eden.. 
kuat sangat kot flavour nye 
hmmm...

Harganya standard kopok-kopok di luar sane




Ia sangat crunchy, 
kruk kruk krak krak gile kuat bile daku kunyah di opis
hingga ade yang menjeling manje tidak suke
terpaksa daku makan ala-ala sedut kopok cam takde gigi huhu
untuk mengkontrol bunyi-bunyian itu
-__-""


Rate : 3/5 
Price : Standard RM 2.00
Repurchase : Hmm..maybe.. no

 ( ^ 0 ^ )
ja, matane!


Popular posts from this blog

Peplum untuk Bentuk badan Pear

Hantaran Tunang

Udang Masak Sos Tiram a.k.a Sos