Tuesday, April 30, 2013

Blue Coral KL Tower

Dua minggu lepas, aku ke Blue Coral kat KL tower. Blue Coral ni buka last year. Ia ala-ala Aquaria, tapi untuk jenis ikan-ikan aquarium dan saiz dalamannya kecil dari Aquaria. ( Mungkin sebab baru lagi). Masuk tak salah aku belas ringgit, tapi hari itu aku pergi dengan menggunakan voucher diskaun beli di Mydeal. ^.^ - aku skrang suka shopping online

Depan pintu masuk, feeling-feeling tourist hahahar


Design dalam die.. cantik~~ 


cantik-cantik  aquarium die.. ni salah satu



haruslah bergaya di dalam  ^-^


Beberapa ikan yang aku sempat snap snap... 






ni ikan yang gengster asyik plan nak keluar jer dalam citer finding nemo.. ingat tak?
Nemo!!

Labah-labah yang  gile bersihkan aquarium- rujukan filem finding nemo hehehe






Just keep swimming, just keep swimming, just keep swimming swimming swimming... 



Jerung ade jugak tapi mini size 






Ok dah, cukup-cukup, terlalu banyak ikan.. kalu tak puas boleh pergi sendiri ke Blue Coral.
Lepas jalan di Blue Coral haruslah naik KL tower kan? Tapi aku tak naik pun, takde budget hehehe.. tapi aku pergilah berjalan-jalan di taman kecil kat KL tower ni..

Tengok belakang tu cam berkabus jer.. padahal jerebu hohoho..



Ni jambatan di laluan taman tu..


 Nah, gambar gediks di dalam kereta..
tudung dan baju di beli di jalan TAR
skirt beli online..
harga biasaler tak ingat tapi berpatutan..


Jadi begitu ler tamatnye cerita enjoy-enjoy di blue coral KL tower tempoh hari..
k ciow!! senyum sokmo.. gi..gi..giyomi! gi..gi..giyomi!
(^_____^)