Wednesday, July 10, 2013

Rendam kaki di air panas


7 July hari tu, hari ahad, aku, ayah dan adik mok pergi ke langat mana rumah yang dah bertahun-tahun dibeli ayah berada, tapi tak  duduk duduk pun... kat situ betul-betul dekat dengan sungai congkak dan kat depan rumah betul-betul ada satu kolam air panas. ( cam karangan sekolah pulaks)

Lepas separuh hari berkemas di rumah sana tu, tebas lalang sume bagai, nak balik tu, kiteorang singgah di kolam air panas tu. waktu tu around pukul 5 lebey petang, dan dah ada beberapa orang sudah rendam-rendam kaki di sana.

Adik mok hari tu kaki dia terkena eksos motor, dan orang kata air panas ni sesuai untuk sakit-sakit kulit semua.

Kolam air panas di katakan boleh mengubati sakit kulit.


Baju lama masa belajar di SMSTJ itu yang membuatkan aku nampak gemuk yer.. .
( Eleh taknak ngaku gemuk .... :P)
with my father <3


Adik Mok yang rajin menemani aku ngan ayah..
ni bakal jadi man of the house ni hehe...
aku panggil die jongkok (suka die,,)  sebab dia ni je yang bley diharap rajin nak tolong-tolong kami insan yang lemah ni..
The capable man 

Ok tu jer cerita hujung minggu aku.. bye!